In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre punctul de lucru BEST COFFE & MORE S.R.L., pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de BEST COFFE & MORE S.R.L. ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra.
Produsele se vor returna la adresa :
• BEST COFFE & MORE, Str. Drum între Tarlale 45Z, sector 3, București
NU veti suporta cheltuielile de returnare in cazul in care:
• Primiti in colet alt produs fata de cel comandat.
• Ati constatat ca produsul primit are defecte de fabricatie.
Dupa ce vom receptiona coletul primit retur, va vom restitui valoarea produsului sau a produselor prin Transfer Bancar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice.
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* ambalajul deteriorat; * urme de folosire/ produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
* Prin bifarea casutei de acceptare a Termenilor si Conditiilor la finalizarea comenzii, se considera ca le-ati citit si ati fost de acord.
* Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare !
* Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
– Legea nr 51 din 21/01/2013 privind aprobarea OUG nr 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta; – Prezenta OUG 34/2014 reglementeaza drepturile consumatorilor in cazul contractelor la distanta.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie din colet.
Nu se admit la retur:
• Produse care au fost desfacute.
• Produse care au fost testate, incercate sau utilizate.
• Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
• Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.